Inwestycje.biz.pl

Zadbaj o swoje finanse!

Programy partnerskie

Programy partnerskie – top lista. Jak zarabiać online

Zacznijmy od tego, czym jest program partnerski? Jest to system, który zazwyczaj oferuje nam prowizję za sprzedaż przedmiotów czy usług. Napisałem „zazwyczaj” ponieważ jak się przekonacie dalej nie tylko za sprzedaż dostajemy wynagrodzenie.

Zasada działania programów partnerskich jest dość prosta, my jako wydawca-partner reklamujemy produkty/usługi danego reklamodawcy w zamian za prowizję od sprzedaży lub stałą stawkę. W programach partnerskich często pojawiają się różne modele rozliczeń, które na wstępie warto jest sobie omówić.

Modele rozliczeń w programach partnerskich

CPM (Cost per 1000) – reklamodawca płaci nam za 1000 wyświetleń reklamy na naszej stronie. Jest to wygodny model rozliczeń jeżeli mam bardzo duży ruch.

CPC (Cost Per Click) – w tym modelu dostajemy wynagrodzenie za każde kliknięcie w reklamę. Jest to chyba najpopularniejszy sposób rozliczeń reklamodawcy z wydawcą.
CPL (Cost Per Lead) – w tym przypadku dostajemy wynagrodzenie za wypełnienie wniosku czy dokonanie rejestracji.

CPA (Cost Per Action) – tu metoda rozliczenia jest prawie identyczna jak w przypadku CPL z tą różnicą, że wynagrodzenie otrzymujemy za każdą wykonaną czynność np. przeczytanie artykułu, pobranie jakiegoś pliku,rejestrację czy rozegranie rundy w grze.

CPS (Cost Per Sale) – w tym modelu dostajemy stałą lub procentową prowizję od sprzedania rzeczy lub usługi np. klient założy konto w banku – dostajemy stałą prowizję lub klient kupi jakąś rzecz w sklepie – dostajemy prowizję procentową. Rozliczenie to jest korzystne dla reklamodawcy gdyż płaci on prowizję, tylko kiedy dojdzie do sprzedaży.

Flat Fee – ten model rozliczeń polega na otrzymaniu określonego wynagrodzenia za emisję reklamy na naszej stronie. W przypadku takiego rozliczania się z reklamodawcą, wystarczy umieścić reklamę na swojej stronie na określony czas za z góry ustalone wynagrodzenie.

Jak zarabiać w programach partnerskich – gdzie się promować

Jak wspomnieliśmy na początku, w programach partnerskich zarabiamy na prowizjach za sprzedaż czyli w uproszczeniu: polecamy dany produkt – ktoś go kupuje – my otrzymujemy prowizję. Prowizja ta nie zawsze musi dotyczyć sprzedaży danego produktu czy usługi. Prowizję możemy otrzymać jeżeli nasz polecający np. pozostawi swoje dane kontaktowe, pobierze jakieś oprogramowanie czy zapisze się do newslettera.

Nasze zarobki w programach partnerskich są uzależnione od ilości poleconych za których dostaniemy prowizję. Nie jest tajemnicą, że im więcej uzyskamy poleconych tym więcej zarobimy. Gdzie więc szukać naszych poleconych i promować produkty z programów partnerskich?  Oto kilka sposobów na pozyskiwanie poleconych:

Facebook –  tu mamy dwie opcje, darmową i płatną. Opcja darmowa to promocja produktów na własnym profilu FB i wśród znajomych. Dodatkowo warto jest promować produkty w różnych grupach tematycznych na FB. Opcja płatna to wykupienie reklamy na Facebooku. Jest to świetne rozwiązanie biorąc pod uwagę liczbę użytkowników FB (potencjalnych poleconych) oraz to, że reklamę możemy targetować do wybranej grupy ludzi. Więcej o reklamach na FB znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/business/help/

Instagram Youtube – jeżeli mamy jakiś popularny kanał warto jest promować produkty właśnie na nim. Jeżeli takiego kanału nie mamy, możemy reklamować produkty poprzez zamieszczanie komentarzy. Pamiętaj, że trzeba to robić z wyczuciem.

Blog – jeżeli prowadzimy bloga możemy na nim promować produkty z programów partnerskich. Jeszcze lepiej jest gdy nasz blog jest popularny i ma sporą liczbę odwiedzających. Jeżeli nie mamy bloga nic nie stoi na przeszkodzie żeby go założyć.

Google Ads – jest to opcja płatna polegająca na wyświetlaniu naszych reklam w wyszukiwarce google. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj  https://ads.google.com/intl/pl_pl/start/how-it-works/

Fora internetowe – wbrew pozorom fora internetowe nie umarły i zrzeszają sporą liczbę użytkowników – naszych potencjalnych poleconych.

Polecając dane produkty czy usługi z programów partnerskich warto robić to z wyczuciem. Nie możemy być nachalni i ciągle spamować danej platformy. Warto też pamiętać, że największy efekt uzyskamy gdy będziemy promować produkty tematycznie powiązane z daną grupą ludzi tz. polecamy ubezpieczenia OC na forach i grupach motoryzacyjnych, produkty na odchudzanie polecamy kobietom na forach czy grupach powiązanych z urodą i odchudzaniem – nie na odwrót.

Lista najpopularniejszych programów partnerskich


1. Program partnerski Money2money

Mocno rozbudowany program partnerski nastawiony głównie na produkty finansowe. Menu i obsługa tego programu partnerskiego nie powinna sprawić nikomu problemów. Materiały reklamowe dostępne są w panelu administracyjnym. Aby je zamieścić na stronie wystarczy skopiować odpowiedni kod.

Narzędzia programu partnerskiego Money2money : widgety i multiwidgety banery reklamowe, porównywarki, kalkulatory, linki afiliacyjne.

Kategorie programu partnerskiego Money2money: Konta osobiste, Konta oszczędnościowe, Konta młodzieżowe, Kredyty mieszkaniowe, Pożyczki hipoteczne, Kredyty gotówkowe, Karty kredytowe, Lokaty, Fundusze inwestycyjne, Ubezpieczenie auta, Konta firmowe, Pośrednicy finansowi, Konta walutowe, Kredyty gotówkowe dla firm, Zwrot podatku, Kantor internetowy, Kredyty gotówkowe konsolidacyjne, Pożyczki pozabankowe, Produkty pozafinansowe, Pozostałe ubezpieczenia.

Próg wypłaty: 100 zł

Strona www: money2money.com.pl


2. Program partnerski eBrokerPartner

Bardzo przyjazny pod względem użytkowania program partnerski. Jego głównymi zaletami są przejrzystość menu i prostota obsługi. Program partnerski eBrokerPartner jest głównie nastawiony na produkty finansowe. Dodatkowo po zarejestrowaniu się otrzymujemy bonus w wysokości 50zł.

Narzędzi programu partnerskiego eBrokerPartner: Pasaż handlowy, Bannery, Widgety, Plik XML.

Kategorie programu partnerskiego eBrokerPartner: Kredyty gotówkowe, Szybkie pożyczki, Kredyty hipoteczne, Kredyty konsolidacyjne, Kredyty samochodowe, Lokaty, Inwestycje, Emerytura III filar, Konta osobiste, Konta oszczędnościowe, Karty kredytowe, Ubezpieczenia AC/OC, Ubezpieczenia na życie, Ubezpieczenia mieszkań, Ubezpieczenia podróży, Konta firmowe, Kredyty firmowe, Pozostałe oferty, Multimedia, Motoryzacja, Finansowe, Podróże.

Próg wypłaty: 1 zł

Strona www: ebrokerpartner.pl


3. Program partnerski SystemPartnerski

Program partnerski SystemPartnerski należy do serwisu Bankier.pl Jego zakres skupia się głównie na finansowych programach partnerskich jednak program ten, posiada w ofercie takie kategorie jak telekomunikacja czy zdrowie i uroda. Jego menu jest przejrzyste a obsługa nie powinna sprawić nikomu problemów.

Narzędzia programu partnerskiego SystemPartnerski: Serwer reklamowy, Widgety, Pliki xml, Mailing, Linki afiliacyjne.

Kategorie programu partnerskiego SystemPartnerski: Kredyty konsolidacyjne, Kredyty konsolidacyjne, Kredyty samochodowe, Karty kredytowe, Pożyczki społecznościowe, Pożyczki pozabankowe, Chwilówki, Konta osobiste, Konta osobiste, Konta młodzieżowe, Konta oszczędnościowe, Kredyty mieszkaniowe, Konta dla obcokrajowców, Porównywarki finansowe, Fundusze inwestycyjne, Lokaty, Rachunki inwestycyjne, Waluty, Ubezpieczenia komunikacyjne, Ubezpieczenia turystyczne, Ubezpieczenia na życie, Rachunki firmowe, Kredyty dla firm, Księgowość, Księgowość, Usługi dla firm, Faktoring, Sklepy, Telekomunikacja, Motoryzacja, Turystyka, Usługi, Zdrowie i Uroda.

Próg wypłaty: 50 zł

Strona www: systempartnerski.pl


4. Program partnerski Lead.network

LeadNetwork jest jednym z lepszych jak nie najlepszym programem partnerskim pod względem narzędzi udostępnianych dla partnerów. Możemy korzystać z takich opcji jak ANTY ADBLOCK, Landing Page Lockers, EscapeAd czy Web Push Ads. Jego menu jest czytelne i intuicyjne. Dodatkiem jest aktywny czat z innymi partnerami dostępny po zalogowaniu. Dodatkowo na start po rejestracji otrzymujemy bonus w wysokości 10zł.

Narzędzia programu partnerskiego LeadNetwork: Linki afiliacyjne, Landing Page Lockers, Landing Page do promocji plików, Landing Page do promocji wideo, Landing Page do promocji artykułów, CONTENT LOCKER, VIDEO LOCKER, ANTY ADBLOCK, WEB PUSH, BOKSY REKLAMOWE, SMART LINKI, SLIDER, POPUP, POP-UNDER, ESCAPEAD.

Kategorie programu partnerskiego LeadNetwork: 18+,Action Required, Call Verification, Cart Shop,Credit Card Submit, Email Submit, Games,Hot Offer, Mobile Apps, Pin Submit (SMS),Revshare, Sales Page,Second Page Submit,Vouchers & amp, Prizes.

Próg wypłaty: 100 zł

Strona www: lead.network


5. Program partnerski NutriProfits

NutriProfits to program partnerski z ofertą głównie produktów dotyczących zdrowia i urody. Jego menu i obsługa jest prosta i intuicyjna. Nie posiada on wielu narzędzi czy kategorii. W ofercie możemy znaleźć 30 produktów związanych ze zdrowiem i urodą. Prowizja na jaką możemy liczyć waha się od 20% do nawet 40% za sprzedaż danego produktu.

Narzędzia programu partnerskiego LeadNetwork: Linki afiliacyjne, Zdjęcia, Mailing, Banery, Słowa kluczowe.

Kategorie programu partnerskiego LeadNetwork: Odchudzanie, Kulturystyka, Przeciw starzeniu, Żylaki, Łysienie, Tarczyca, Zdrowie Stawów, Zdrowie i Uroda, Testosteron, Oczyszczanie organizmu, Potencja, Powiększanie biustu, Trądzik.

Próg wypłaty: 400 zł

Strona www: nutriprofits.com


 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ekspert finansowy oraz doradca inwestycyjny